Strādā vesels

Seminārs Jelgavā "OiRA – interaktīvs rīks darba vides risku novērtēšanai"

Datums: 2021. gada 29. septembris Laiks: 14:00
Vieta: Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs, Jelgava, Svētes iela 33, 212. auditorija.Pielikums: Lejupielādēt (PDF) Pieteikšanās uz šo pasākumu ir slēgta Prezentācijas: Atvērt

RSU aģentūra Darba drošības un vides veselības institūts

sadarbībā ar Valsts darba inspekciju un Zemgales reģiona kompetenču attīstības centru

organizē bezmaksas semināru ciklu

DARBA DEVĒJIEM UN DARBA AIZSARDZĪBAS SPECIĀLISTIEM

“OiRA – interaktīvs rīks darba vides risku novērtēšanai”

Semināra norises laiks un vieta:

2021. gada 29. septembrī no plkst. 14.00 līdz plkst. 16.00

Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs, Jelgava, Svētes iela 33, 212. auditorija.

Semināru vada:

Dace Jakimova, darba aizsardzības eksperte

Semināra formāts – īsa prezentācija un praktiska darbošanās ar rīku pie datora ekspertu vadībā

Nepieciešamās priekšzināšanas un prasmes – pamatlīmeņa prasmes (ja protat lietot sociālos tīklus, piemēram, Facebook vai Instagram, problēmu nebūs!)

Šis rīks ir paredzēts, lai darba devējs bez īpašām priekšzināšanām darba aizsardzībā varētu atpazīt savā uzņēmumā esošos darba vides faktorus, un novērtēt, cik liels ir risks, ka nodarbinātie cietīs vai saslims darba vietā. Ar rīka palīdzību iespējams noteikt veicamos darba aizsardzības pasākumus, kā arī sagatavot nepieciešamo dokumentāciju.

Lūdzam pieteikt savu dalību seminārā, elektroniski aizpildot pieteikuma anketu šeit: http://stradavesels.lv/kalendars/event-5833/pieteikties-29.09.2021./ 

Lūdzam ņemt vērā, ka dalībnieku skaits ir ierobežots. Pieteikšanās var tikt pārtraukta ātrāk, ja vietas būs aizpildītas.

Uzmanību! 

Seminārs notiks t.s. “zaļajā režīmā” (personām, kuras ir vakcinētas pret Covid-19 vai pēdējā pusgada laikā izslimojušas šo infekcijas slimību). Sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas pret Covid-19 vai vīrusa pārslimošanas faktu ir obligāta prasība dalībai klātienes seminārā un būs jāuzrāda pirms semināra sākuma.